2013. szeptember 2., hétfő

Töltött kiflik

Ezt az ötletet Receptnaplónál láttam meg és arra gondoltam, hogy Pé- nek remek lenne vezetés közben könnyen fogyasztható ebéd alternatívaként, így hamar meg is leptem vele, de csak nagyvonalakban követtem a receptet ;) Gyorsan elfogyott.
 

Hozzávalók:
- 8 kissebb kifli

- 2 főtt tojás
- 1 nyers tojás
- 15 dkg reszelt edami sajt
- 50 g Rama
- só, bors, őrült paprika
- 8 paprikásszalámi karika
- 6 szelet párizsi
- 3 marék fagyasztott kukorica

- 1 nyers tojás
- szezámmag

Elkészítés:
A kifliket kettévágjuk és egy fakanál nyelének segítségével kiügyeskedjük a belsejüket, így  csinálva helyet a tölteléknek. A töltelékhez felaprítjuk a szalámit, párizsit, főtt tojásokat, majd megolvasztjuk a margarint és lereszeljük a sajtot. Minden a töltelékhez előkészített hozzávalót egy tálba öntünk és alaposan összekeverünk. A kiflik belét megszáríthatjuk morzsának vagy kockának levesbetét gyanánt, de olyan finom puha volt, hogy nálunk nem volt erre szükség ;) A kibelezett, megfelezett kifliket alaposan megtömjük a töltetlékkel, majd egy sütőpapírral bélelt tepsibe sorakoztatjuk őket. A tetejüket megkenjük a felvert tojással és megszórjuk szezámmaggal, így mehet az előmelegített sütőbe 175 fokon 20 percre. Mikor már szép barna a teteje és a sajton látszik, hopgy megolvadt, akkor már biztosan kész. Nagyon ötletes és könnyen fogyasztható :D

6 megjegyzés:

  1. Nagyon jól néz ki! Én is megennem ebédre :)

    VálaszTörlés
  2. Véletlenül láttam meg a bejegyzést a gasztroblogok közötti kalandozásom során :D Hú, milyen jó ötlet szezámmaggal megszórni a tetejét. Nekem nem jutott volna eszembe. Nagyon guszta lett a Tiéd!

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...