2013. augusztus 5., hétfő

Pizza ismét

Ismét pizza, csak kis módosításokkal. A tészta recept ugyanaz mint korábban, de a sima liszt keveredett 50 g rozsliszttel, meg a feltét és kivitelezés terén történt néhány módosítás:
 
 
Ennél a verziónál a szósz ugyanaz, mint legutóbb csak friss bazsalikom került bele  a kiskertből, plusz a tészta peremébe raktam némi trappista sajtot, amit kisujjnyi csíkokra vágtam és a tészta szélét ráhajtogattam, majd alaposan összenyomkodtam a végeket.
 
 
Itt pedig a feltét változott, ezt Pé alkotta meg hozzá.

Hozzávalók: (1 pizzához)
- fél fej vöröshagyma
- 2 gerezd fokhagyma
- 2 marék morzsolt kukorica (nálunk most főtt kukorica maradék)
- fél csirkemell felkockázva
- só, bors
- kapor (kb. két kiskanálnyi frissen aprítva)
- 1 nagy pohár fejföl
- 1 ek olivaolaj
- reszelt sajt a tetejére (nálam trappsita)
- 1 nagy paradicsom felkarikázva
- 1 kissebb tv paprika felkarikázva

Elkészítés:
A vöröshagymát kockákra vágjuk, majd az olivaolajon üvegesre pirítjuk, ekkor jöhet bele a tört fokhagyma és kicsit megfuttatjuk. Hozzáadjuk a csirkekockákat és kifehéredésig minden oldalát megsütjük, sóval és borssal ízesítjük. A tejföllel elkeverjük a kukoricát és a kaprot, majd a kihűlt hússal összeforgatjuk, így mehet a nyers tészta tetejére, végül  bőségesen megszórjuk reszelt sajttal, paradicsommal és paprikával, majd bedugjuk a sütőbe.

2 megjegyzés:

  1. Tetszik! :) A pizzák közül inkább a tejfölöst részesítem előnyben, mintsem a paradicsomszószost, a csirkehusival pedig különösen fincsi lehetett! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök! Nálunk inkább Pé szereti a tejfölös verziókat, én inkább a hagyományos paradicsomos feltéteket kedvelem, de ez nekem is nagyon ízlett :D

      Törlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...