2013. augusztus 2., péntek

Képeslap BabaKelengye Ajándékhoz

Barátnőm e héten megy utoljára dolgozni, utána otthon várja a kis csöppség érkezését, ehhez másik Barátnőmékkel együtt szerettünk volna egy kis segítséget nyújtani nekik, hogy mindent be tudjanak szerezni még a szülés előtt. Ezért gondoltam egyet és nem készen vettem hozzá kísérő lapot, hanem inkább én készítettem el saját kezűleg, így sokkal személyesebb lett :D
 
 
Amire szükség volt:
- A4- es lila kartonpapír félbe hajtva
- lila és fekete filctoll (papírhoz)
- fekete alkoholos filctoll (dekorgumihoz)
- lila, kétféle rózsaszín, fehér és sárga dekorgumi
- aranycsillámos ragasztó
- gyöngyök
- gombok
- arany üvegfesték kontúr
- sárga vékony spárga masninak
- egy vékony drót darab, ami jól formázható
- olló.
 
Nekem nagyon tetszik, bár nem vagyok tökéletesen elégedett a végeredménnyel ;P


4 megjegyzés:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...