2013. július 29., hétfő

Fahéj fagyi

Fahéjas fagyira támadt kedvem és nekiláttam recept után kutatni, de nem szerettem volna főzőcskézni a  krémet, egyszerű és gyors elkészítési módra vágytam, és ezt a leírást találtam, csak kicsit változtattam rajta.
 
 
Hozzávalók:
- 2 tojás sárgája
- 2,5 dl tej
- 2,5 dl habtejszín
- 1 csomag vaníliás cukor
- 1 kk őrölt fahéj
- 14 dkg cukor
- 1 kk citromlé
- 1 csipet só
 
Elkészítés:
A tojások sárgáját a cukorral, sóval kifehéredésig keverjük, majd hozzáadjuk a tejet, a citromlét és a fahéjat. A habtejszínt egy kicsit felverjük, de tényleg csak lazán, végül hozzáadjuk a fahéjas keverékhez és alaposan összedolgozzuk. 4 órára mehet a hűtőbe, utána a 24 órával korábban lehűtött fagyigép tartályba tesszük és 30- 40 percig kevertetjük a géppel. Fogyasztás előtt még egy pár órára bedugjuk a mélyhűtőbe a krémet. A kész művet élvezettel elfogyasztjuk :D A mákfagyival holtversenyben nálunk most ő a befutó ;)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...