2013. július 9., kedd

Kóla nászpár

Hétvégén esküvőn jártunk és az alábbi kis kedvességet gondoltam ki az ifjú párnak nászajándékba a lufi ifjú pár mellett, no meg kaptak néhány ÁllatiPárok sorsjegyet is a szerencse végett.

Engem teljes mértékben levett a lábamról a CocaCola Neves kampánya, pedig nem vagyok nagy kóla fogyasztó. Kissé megizzadtam mire találtam a saját nevemmel és Pé nevével kólát, de végül sikerült.  A friss házasok nevével mondhatni egészen könnyű dolgom volt és ők is nagyon örültek neki :D


Amire szükség volt:
- fekete és fehér dekorgumi,
- fehér szúnyogháló maradék
- rózsaszín gyöngyök,
- kék selyem szalag
- rózsaszín selyemszalag virágok
- olló, damil és pillanatragasztó.
 
A vőlegény cilindert, csokornyakkendőt és virágos kitűzőt kapott, a menyasszony pedig tiarát, fánylat és nyakláncot. Szerintem szuper egyedi lett :) Szerintetek?

Ezeket a képeket pedig a templomnál fotóztam az ominózus össznépileg elkövetett rizsszórós termékenységi "áldás" után :D


 
Egy szemernyi kétségem sincs afelől, hogy lesz itt gyermek bőven ;)
 

1 megjegyzés:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...