2013. június 4., kedd

9. Blogkóstoló - Majorannás tepsis csirke

A mostani Blogkóstoló forduló lebonyolítását és sorsolását Rubin konyhájának köszönhetjük.
 
Én a sorsoláson Saso-t kaptam és szétnézve a blogján sok finomságot találtam, most egy könnyű tepsis sültre esett a választásom, van még néhány, amit eltettem talomba, ha lesz rá időm és megfelelő alkalom, akkor még azokat is kipróbálom :)  A recepten csak annyit változtattam, hogy mell helyett comb került a krumpli és a tejföl közé ;) A husi finom omlós lett, bár a bőrét legközelebb leszedném, mert nem lett ropogós, és ennek Pé nem örült.
 
 
 
Hozzávalók: (2 személyre)
- 5 db nagyobb újkumpli
- 2 egész csirkecomb
- 3 ek tejföl
- só, bors, majoranna, rozmaring
- kevés zsiradék
- 2 ek olivaolaj
 
Elkészítés:
A krumplim megmossuk és felkarikázzuk. Egy tepsit kikenünk zsiradékkal és abba halmozzuk a burgonyakarikákat, egy kevés vizet is hozzáöntünk, de lehet ez húsleves alaplé is. sózzuk és borsozzuk, meghintjük egy kevés rozmaringgal és meglocsoljuk egy kevés olivaolajjal. A combokat megmossuk, sóval, borssal, vegetával és majorannával alaposan bedörzsöljök, majd a krumplik tetejére ültetjük és meglocsoljuk tejföllel. Lefedjük a tepsit alufóliával, így 45 percig sütjük 200 fokon, majd még 15 percig visszatesszük a sütőbe fólia nélkül, hőlégkeveréssel, hogy szép barna színt kapjon a husi.
 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...