2013. október 28., hétfő

Őszi koszorú

Idén készítettem őszi ihletésű koszorút, bár eredetileg nem így terveztem a végeredményt, de végül is elégedett vagyok vele :) Bár Pé hiányolta róla legalább egy sündisznót :P


Amire szükség volt:
- sok- sok gesztenye (ez csakis Pé érdeme, hogy szerzett nekem elegendőt :D)
- 1 szalma koszorúalap
- 5 színes dekorgumiból kivágott gesztenye falevél
- gesztenye mintás szalag (Aldi- ban vettem)
- ragasztópisztoly és ragasztórudak
- vékony szalag akasztónak

Jó súlya van, így olyan helyre érdemes akasztani, ami elbírja ;)

2 megjegyzés:

  1. Szép koszorú! De a sünit én is hiányolom ;)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi! Erre azt mondtam Pé-nek is, hogy nem lehet minden sünis ;P talán majd legközelebb :)

      Törlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...