2013. május 15., szerda

Törp koszorú

Gondoltam egyet és az évekkel korábban a Spar egyik akciójában összegyűjtögetett törpikéimet ajdódísz formába öntöttem.
 
 
Amire szükség volt:
- törpök
- szalmakoszorú
- fehér festék (spray)
- piros gombás szalag
- átlátszó csillámos fehér szalag
- olvadós ragasztó
- fa pillangó
- vékony piros szalag

Elkészítés:
Pé lefújta fehérre két rétegben a koszorúalapot (bár eléggé beszívta, így nem látványos a végeredmény). Én körbetekertem a gombás és az átlátszó szalaggal, a két végét az alapra rögzítettem ragasztóval, majd elhelyeztem hátul a piros szalagból az akasztót is, végül szépen körbe rakosgattam egyesével a törpöket, Hókuszpók és Sziamiau került középre, Törpapa pedig a tetejére, még egy zöld pillangóval is feldobtam az összképet. Gyermeklelkű felnőtteknek tökéletes (mint amilyenek mi is vagyunk), de persze a gyerkőcök is biztosan imádnák :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...