2013. április 14., vasárnap

Sünis cuccok IV.

Mindjárt elolvadok ezeknek a kis szépségeknek a láttán, olyan jópofák :D
 
Forrás: Pinterest, Meska és a Google.
 Ennek nem tudtam ellenálni és én is megvalósítottam az egyik nekem teszőt, mindjárt két verzióban is:


 Amire szükség volt:
- fehér zsugorfólia
- fekete alkoholos filc (M és F)
- kék és zöld szövegkiemelő filc
- régi típusú melegszendvics sütő
- csiszolópapír
- két pár nem tetsző dugós fülbevaló dugós része :)
- átlátszó körömlakk
- pillanatragasztó
- sok türelem

Így készítsd.

Mivel először zsugorkáztam így keletkezett némi selejt, de megérte a kínlódás és kísérletezés, mert a két sikerült füles cuki :) Nálam a világosabb verzió lett a befutó.

Nektek melyik tetszik jobban?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...