2013. március 14., csütörtök

Süti

Ha már a Süni-re magyarázatot adtam, akkor most lássuk a Süti-t ;) Amíg a szüleimmel laktam nem nagyon volt rá szükségem, hogy magamra főzzek, viszont a desszertekért mondhatni én lettem a felelős. Készítettem tortát, kekszet, mindenféle édességet, ami megtetszett. Az elsőszámú kedvenc nálam mégiscsak a mézeskalács lett, ugyanis nálunk nem volt szokásban ennek az illatos gyönyörűségnek az elékszítése. Az én alapreceptem Gasztroboszi-tól származik, évek óta használom nagy sikerrel, sőt beszereztem egy nála látott írókát is a díszítéshez, remekül bevált. Sütöttem már esküvői köszönetajándéknak a vendégeknek, vagy az ifjú párnak nászajándékba, húsvétra a locsolóknak, karácsonyfadísznek, mézeskalács házikónak, adventi koszorúnak vagy csak úgy, nasinak.
Samu hazahozásának örömére készítettem
Egy problémát okoz nálam eme szenvedély, függő lettem, méghozzá kiszúróforma gyűjtés terén. Ami nincs és megtetszik azt megveszem, elsődleges beszerzési forrásom a különbőző kirakodó vásárok fesztiváli forgataga, de egyre több jópofa főzéshez/sütéshez használatos eszközöket árusító weblap létezik már kishazánkban, de pl a IKEA-ban is találtam kedvemre valót. Annyiféle formám van, hogy lassan kezdenek kifolyni a tárolódobozból, tehát nincs mit tenni, kell egy nagyobb dobozt szereznem, vagy egy nagyobb szekrényt ;)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...