2015. augusztus 3., hétfő

Olaf jelmez készítés

A hétévégn Jégvarázsos gyerekzsúron festettem arcot, és lufit hajtogattam, amihez úgy éreztem, hogy dukál egy mutatós Olafos outfit is. Így álltam neki neten kutakodni ötletek után, lehetőleg minél olcsóbban kivitelezhető formában.

Erre bukkantam:



A4-es méretben kinyomtatva
Varrni nem állt szándékomban, így én kicsit módosítottam és dekorgumival készítettem el:

Amire szükség volt:
- narancs, fehér, fekete, világoskék dekorgumi
- fekete vagy barna zsenília drót
- kinyomtatott sablon
- fekete textil filc
- fekete alkoholos filc
- pillanatragasztó
- olvadós ragasztó
- fehér baseball sapka

Íme a végeredmény:


Jópofa lett nagyon és a gyerekeknek is tetszett, mellé azért még felvettem egy fehér pólót, amire dekorgumiból vágtam ki szén gombokat és biztostűvel rögzítettem őket.
 
Remek ötlet lehet farsangra pl, és kifejezetten pénztárcabarát, mert 600 Ft-ért vettem a sapit és zsenília drótot pedig 300 Ft-ért kaptam, a többi volt otthon. Készítsétek el ti is! :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...