2015. július 22., szerda

Esküvői gyerekprogramok

Egyik kolléganőm megkért, hogy állítsak össze a fia esküvőjére egy kreatív foglalkozást, amivel a gyerkőcök leköthetik magukat. Azt gondolom, hogy ez egy remek ötlet, mivel a kicsikre nem mindenki szokott ilyen eseményeken gondolni és 15- 20 fős létszámnál ez igencsak nagy segítség lehet a szülőknek, így ők is felszabadultabban mulatozhatnak míg a gyerkőcök is jól szórakoznak. Igyekeztem nem túl maszatolós foglalkozásokat kitalálni, hogy a csinos kis ruhában szaladgáló lurkók ne kenjék össze magukat túlságosan ;) Emellett megpróbáltam látványossá is tenni, meg kicsit személyessé, alkalomhoz illővé varázsolni mindent. Az anyagkötség is fontos szempont volt, nem szerettem volna túlságosan elszállni a kellékek árával.
 
Lássuk mire jutottam:
 
SZÍNEZÉS - "Love is in the air" témában
 
Amire szükség volt:
- rajzfilmes színezők (20 féle, 5 példányban) szerelem/esküvő/házasság témában
- színesceruzák, zsírkréták, filctollak
 
A színezők megtekintése. (pdf)
SÓLISZT GYURMÁZÁS - Színes és illatos
 
Amire szükség volt:
- liszt
- só
- sütőpor
- italpor
- olaj
- meleg víz
- folyékony ételfesték (piros, zöld, kék, sárga)
- szotyi, tökmag, lencse, sárgaborsó, gyöngyök
- nyújtófa
- sütikiszúrók
- papír tányérok
- egy jól zárható edény (hogy ne száradjanak ki a gyurmák a meleg levegőn)
 
 
Így készítsd el a gyurmát, én 4 adagot gyúrtam és ételfestékkel feltupíroztam a színeket kicsit:
 
 
BUBORÉKFÚJÓ KÉSZÍTÉS
 
Amire szükség volt:
- zsenília drótok
- műanyag poharak
- leírás az elkészítésről
- buborék folyadék (lehet vásárolni 1 l-es utántöltőt, de lehet próbálkozni házi változatokkal is)
- szépen feldíszített kancsó (dekorgumi, pillangó, alkoholos filc, zöld szalag, műanyag mini tortacsipkék)
 

Az eredeti ötlet szerint a buborék folyadék csapos üvegedényben lett volna, de nem nagyon lehet itthon megfizethető áron hozzájutni, így fogtam egy kancsót, amit alkalomhoz illően feldíszítettem:


GUMIKARKÖTŐ SZÖVÉS - Rainbow Loom
 
 
Amire szükség volt:
- rainbow loom gumik vegyes színekben
- kapcsok
- leírás az elkészítésről
- mini hurkoló tűk

ESKÜVŐI FOGLALKOZTATÓ FÜZET
 
Füzet megtekintése. (pdf)
Amire szükség volt:
- feladatok esküvői témában (útkereső, szókereső, színező, képösszehasonlító, rejtvény, dekorálós, pont összekötős)
- színes cseruzák, filctollak, zsírkréták

TÁNYÉRALÁTÉTEN MÓKÁZÁS, hogy a vacsora közben se kelljen unatkoznia senkinek ;)
 
Az alátét megtekintése. (pdf)
 Amire szükség volt:
- kemény papír
- feladatok eskövő/szerelem témában (útkeresős, pont összekötős, útválasztós)
- színes ceruzák
 
Mindenzeken kívül volt még Lufiállat hajtogatás és Csillámtetoválás is. Az utóbbi vitte a prímet, a felnőttek is imádták, talán még a gyerekeknél is jobban élvezték :D

5 megjegyzés:

  1. Nagyon jó program, jó program, biztosan tetszeni fog a gyermekeknek! Ügyes vagy és gratula a barátnődnek!

    VálaszTörlés
  2. Szia! Esetleg a benke.barbara1@gmail.com címre áttudnád nekem küldeni szerkezthető word formátumba a színezőket illetve a foglalkoztatófüzetet? Szeretnék a gyerkőcöknek csinálni én is a májusban tartandó esküvőnkre ilyet, kiegészítve saját ötletekkel. Előre is köszönöm

    VálaszTörlés
  3. Szia! El tudnád nekem küldeni a füzetet word formátumban? Nagyon tetszik az ötlet, még sehol nem láttam ilyesmit! Köszönöm! (d.ayeshaa@gmail.com)

    VálaszTörlés
  4. Sziasztok!

    Kérlek nekem is el tudnátok küldeni az esküvői foglalkoztató füzet-et word formátumban a következő email címre: remenyi.zita2@gmail.com?

    Köszönöm előre is!

    Üdv.,
    Zita

    VálaszTörlés
  5. Sziasztok!
    Én is elkérhetném a füzetecske mintáját?
    Köszönöm

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...