2015. április 30., csütörtök

Gomb csokor ballagásra

Kissebbik sógornőm ma ballag, neki készült ez a csokor, mivel színházi jelmeztervező szeretne lenni, így arra gondoltam, hogy ez tetszeni fog neki. Remélem értékeli majd, mert 2 délutánom és estém, sőt éjszakám is ráment az elkészítésére :D Én szívesen megtartanám!


Amire szükség volt:
Vázhoz:
- olvadós ragasztó
- hungarocelll gömb
- snitzer
- csipke
- tű, cérna
- szalaghoz tartozó üres műanyag henger
- papírtörlő gurigája
- fehér krepp papír
- ballagó szalag
- lila szalag
- fehér szigetelő szalag
- gyöngy fejű gombostűk
Tetejéhez:
- gombok minden mennyiségben
- gyöngyök
- drót
- gyöngy fejű gombostűk
- dekorgumi
- mintásan vágó ollók
- olvadós ragasztó
- plüss állat (popójában fogpiszkálóval)
- termések, száraz virágok
- csípőfogó
- normál gombostűk

Elkészítés:



No ez volt a kiinduló állapot, de kb csak a harmadára volt elég, szóval innentől improvizáltam.
A pillangókat pedig elraktam máskorra ;)

3 megjegyzés:

  1. Nagyon szuper lett! Nekem is bejön.:D Biztos örül neki. Sok sikert neki az érettésihez!

    VálaszTörlés
  2. Nagyszerű csokrot készítettél! Nagyon ötletes lett, én biztosan örültem volna neki! :)

    VálaszTörlés
  3. Kösöznöm nektek, szerencsére az ünnepletnek is nagyon tetszett :D

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...