2014. február 5., szerda

Fotósuli

Az elmúlt 1,5 hónapban kezdő fotós tanfolyamra jártam szombatonként, ezzel régi vágyam teljesült, most már meg merném kockáztatni, hogy a következő masinám tükörreflexes legyen, sőt biztosan az lesz ;) Az elméleti órák mellett sokfelé jártunk fotózni (Budai várban, Gellért hegyen, Nemzeti Színház kertjében, Stúdióban, Margi- szigeten) , különböző témákat jártunk körül (természet, épület, modell, éjszakai fotó), nagyon élveztem, sajnálom, hogy vége. Viszont mutatok nektek pár képet, amik még szerintem is egészen élvezhetőre sikerültek :P

4 megjegyzés:

  1. juj de jó! nagyon szép képeket csináltál, jó lehetett ez a tanfolyam.. :) hova jártál?

    VálaszTörlés
  2. Ügyes vagy! Egy ilyen tanfolyamra én is vágyom... :)

    VálaszTörlés
  3. Nagyon jók!!!! Nekem legjobban a kilincses és a sokgalambos a kedvenc :)

    VálaszTörlés
  4. Köszönöm mindenkinek :) Kedves tőletek, örülök, hogy tetszenek.
    Kuponos oldalon csaptam le a lehetőségre, így jóval pénztárcabarátabb módon jutottam hozzá.
    MFMI szervezte (http://www.mfmi.hu/index.php/tanfolyamok/3-foto-suli-kezdoknek) a tanfolyamto és Steiner Gábor fotóriporter (www.diginfo.hu) volt a tanárunk.

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...