2013. december 13., péntek

Névnap

Tegnap volt a Névnapom és ennek okán a nap egyik fénypontjaként megnézhettem a Pólus moziban a Hobbit Smaug pusztasága c. Peter Jackson filmet, ami köztudottan J.R.R. Tolkien Professzor tollából született meg, mint a Gyűrűk ura vagy a Szilmarilok és még sok- sok mese Középföldéről. Rengeteget tudnék mesélni arról mit is jelent nekem Tolkien világa, de nem szeretnék vele senkit untatni, legyen elég annyi, hogy én jókor olvastam, a jó időben és persze láttam mindegyik filmet moziban is :)




ÉS végre át tudtam venni a Hekvancnál nyert kis csomagomat, amit a leveles meggyes kosárkákkal érdemeltem ki. A postás bácsi kétszer próbálta kézbesíteni, de egyszer sem voltunk otthon, majd mikor először ment be érte Pé a postára még nem adta le, így mehettem másodszor én, de végre sikerült. Köszönöm szépen az egyedi bevásárló szatyrot és a szaloncukrot is! :)


Forrás.
 

2 megjegyzés:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...