2013. március 17., vasárnap

Fénykép machinálás

Nem tudom ki hogy van vele, de én rengeteget fotózok, bár legnagyobb sajnálatomra nem profi módon, azért próbálkozom, szóval sok fényképem van, és nincs annyi fényképkeret, ami ezt mind kirakni engedné a lakásba, sőt Pé sem lenne elragadtatva. Ezért alternatív módszerek után kutattam a neten és ezeket talátam, szerintem nagyon jópofa free lehetőségek vannak bennük:


Fotómozaik készítő II. (le kell tölteni a programot)

Videó készítő
(30 másodperc ingyenes vidót lehet vele készíteni fotókból, egyszerűen, regisztráció után)

Fotókollázs készítő (online)
 
És egy bónusz grafománoknak, ha mégis lenne üres hely a falon ;)


 
Mindegyiket próbáltam, vigyázat időrabló tevékenység, de jó móka!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...