2015. június 25., csütörtök

Cseresznye krémleves

Kaptam egy zacskó "bio" cseresznyét, amiben volt olyan szem, amiben 3 kukac kacsintott vissza rám felnyitáskor és 1 kezemen meg tudnám számolni hány szemben nem lakott senki... Ettől elszomorodtam, de kidobni mégsem akartam, így kimagozáskor a kukacokat is eltávolítottam és a maradék gyümölcshúsból összedobtam egy gyors krémlevest.


Hozzávalók: (2 csésze leveshez)
- 1 kis zacskó kimagozott cseresznye
- 2 dl főzőtejszín
- 2 ek cukor
- 1 kk citromlé
- fahéj
- 1 kk vaníliaaroma
- 3 dl víz
- csipet só

Elkészítés:
A csersznyét a cukorral, sóval, fahéjjal, vanília aromával, citromlével és a vízzel felfőzzük. Mikor már megpuhult a gyümölcshús leturmixoljuk, majd hozzácsurgatjuk a tejszínt is. Hidegen tálaljuk.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...