2014. június 14., szombat

Spenótos tészta

Én a magam részéről nem szeretem a spenótot, Pé meg csak iylen formában hajlandó elfogyasztani, így az ő unszolására készítettem el az alábbi étkek és meg kell valljam, hogy így én is szívesen megeszem ;)


Hozzávalók: ( 3 főre)
- 150 g friss spenót
- 100 g vajkrém
- 1 dl tejszín
- 1 dl tej
- só, bors, szerecsendió
- 4 gerezd fokhagyma
- 2 szál újhagyma
- 2 ek olívaolaj
- reszelt sajt
- 300 g főtt tészta

Elkészítés:
Az újhagymát felkarikázzuk és az olajon megfuttatjuk, majd hozzáadjuk a felkockázott fokhagymákat is, így kicsit megpirítjuk. Ekkor jöhetnek rá a megmosott és felcsíkozott spenótlevelek, amiket kicsit megfonnyasztunk. Felöltjük a tejjel, tejszínnel és hozzáadjuk a vajkrémet is, ebben főzzük a leveleket míg meg nem puhulnak. Botmixer segítségével az egészet összeturmixoljuk. A tésztát bő sós vízben megfőzzük, leszűrjük és hozzáöntjük a szószhoz, amivel összeforgatjuk. Tálalásnál megszórjuk reszelt sajttal.

5 megjegyzés:

  1. Én is szoktam ilyent készíteni és nagyon szeretem :)

    VálaszTörlés
  2. Hasonlót már készítettem, de legközelebb így is kipróbálom, mert biztos fincsi lehet! Én szeretem a spenótot minden mennyiségben :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Érdemes kipróbálni :) kiváltképp, ha szereted a spenótot ;)

      Törlés
  3. Ezt is kipróbáltam a játék keretében! Nagyon finom, tuti kedvenc lesz!

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...