2014. február 13., csütörtök

Tonhalas tészta

Valami gyors ebédet szerettem volna készíteni, amit el tudok vinni magammal dolgozni, így született meg ez a recept.


Hozzávalók: (1 személyre)
- 1 kis konzerv tonhalfilé
- 1,5 dl paradicsomlé (házi)
- só, bors, bazsalikom
- 10 dkg tészta
- 1 ek olivaolaj

Elkészítés:
A tésztát sós vízben megfőzzük, majd leszűrjük és egy keveset a főző vizéből félreteszünk.
A halat az olivaolajon kicsit átmelegítjük, hozzáadjuk a paradicsomlét és a fűszereket. Mikor a húsa már teljsen felszívta a levet, hozzáadjuk a tésztát és egy keveset a tészta főzővizéből, hogy ne legyen túl száraz. Kész is :)

4 megjegyzés:

  1. Jól néz ki! Én is szoktam hasonlót készíteni, csak én tejszínes változatban :)

    VálaszTörlés
  2. Én eddig a tonhalat csak úgy magában - mármint citrommal és vajas kenyérrel ettem, de biztosan finom a főtt verzió is - hamarosan próba lesz - köszi

    VálaszTörlés
  3. Én is szoktam ilyet készíteni és nagyon szeretem. Jól néz ki a Tiéd. :)

    VálaszTörlés
  4. Köszönöm nektek, tényleg nagyon ízletes. A tejszínes verzót pedig én fogom kipróbálni :D

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...