2013. november 13., szerda

Nigella féle sajttorta Pé módra

Egyik nap későn értem haza a munkából, Pé pedig korán végzett, így nekilátott és sütött nekem/nekünk egy fincsi sajttortát, csak úgy. Méghozzá azt, amit együtt láttunk a TV- ben Nigellától. Ki hinné, hogy mindig puffog, ha muffinos, tortás, vagy főzős műsort kell néznünk :P Természtesen nem az én férjemről lenne szó, ha nem rakott volna bel néhány extra hozzávalót az alapreceptbe ;)


 
Az eredeti receptet itt olvashatjátok. Nálunk egy 26 cm átmérőjű szív tortaformában készült.
 
Pé a háztartási kekszből készített keksz alapba rakott kakaóport is, így kicsit több vaj/margarin kell bele. Mascarpone helyett tömlős sajtkrémet és vajkrémet használt felesben, nem volt itthon elég tojás ezért felvert habtejszínnel toldotta meg a krémet. A tetejére készített cukoros pirított zsemlemorzsát fahéjjal, amivel megszórta díszítésként a kész művet :D Isteni finom lett!!! Alig győztük kivárni, hogy egy kicsit kihűljön, máris megvágtuk :P
 
 

7 megjegyzés:

  1. Én is kérnék egy szeletet! :-DD

    VálaszTörlés
  2. Csatlakozom Zsuzsához: egy szeletkét ha küldenétek :) köszönöm

    VálaszTörlés
  3. Minden elismerésem, hogy ilyet alkotott kedves férjed! Látom jól neveled :)

    VálaszTörlés
  4. Kedvesek vagytok, épp most falatoztam meg az utolsó morzsáit is a tortának, de legközelebb postázok egy-egy szeletkét ;)

    VálaszTörlés
  5. NEM MÁSZKÁRPONE KELL BELE!!! Sajtkrémet használt a csaj (nem krémsajtot, az már a továbbfejlesztett recept)!!! Én a vajkrémmel finomítottam a sajt ízén, felháborító ez a történeti helytelenség. A tejfölbe több cukor kellet volna, azt elismerem... nem mondom meg ki vagyok:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Pé, tehát ha jól értem arra célzol, hogy a belinkelt recept mascarpone- t írt, de Nigella eredetileg is sajtkrémet használt, ha jól értem ;) Így megefelelő a helyesbítés? :)

      Törlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...